ירון מזוז: "מי ששופך מים על סגן שר – הוא אספסוף"

    החקלאים הם השכפ"ץ של מדינת ישראל, הם שומרים כל השנה על הגבול שלנו, וכמו שאנחנו תומכים במתיישבי איו"ש - אנחנו עושים הכל בכדי לחזק אותם
    ישראל פריי | צילום: חזי דרקסלר No Comments on ירון מזוז: "מי ששופך מים על סגן שר – הוא אספסוף"

    ביקור תמיכה של סגן השר מהליכוד בהפגנת מגדלי הביצים, הפך למופע פרובוקציה שהסתיים בעימות אלים • כשוך הסערה, שטח מזוז בפני אבי מימרן את גרסתו לאירועים • בפנים: התיעוד המלא

    החקלאים הם השכפ"ץ של מדינת ישראל, הם שומרים כל השנה על הגבול שלנו, וכמו שאנחנו תומכים במתיישבי איו"ש - אנחנו עושים הכל בכדי לחזק אותם
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Basel Awidat/Flash90

    חילוקי דעות בין מגדלי הביצים לממשלה על העלאת מכסות הגידול ובחינת חלופת יבוא, הופכים למאבק יצרי שמצליח לתפוס כותרות רבות. הבוקר הודיע חבר הכנסת יצחק ועקנין מש"ס – תושב הצפון ומגן חקלאים ותיק – כי הממשלה לא תמשיך להתקיים אם תמומש הרפורמה המדוברת.

    אל עצרת שהתכנסה היום בצפון הארץ בה הושמעו זעקות מגדלי הביצים, הגיעו מספר ח"כים מהליכוד במטרה לתמוך בחקלאים. אלא שעד מהרה הפך המפגש להשתוללות אלימה שיצאה משליטה.

    הכל החל כשסגן השר ירון מזוז שילב בנאומו דברי מחמאה לאופן טיפול הממשלה בסוגיה, ובתגובה, ספג קריאות זעם והטחת עלבונות. בשיא האירוע כינה את המפגינים 'אספסוף' ומשם האירוע רק הלך והחמיר, כפי שניתן לראות בסרטון המצורף.

    "הגעתי לצפון במטרה לחזק את החקלאים", משוחח מזוז עם אבי מימרן עם שוך הסערה. "החקלאים הם השכפ"ץ של מדינת ישראל, הם שומרים כל השנה על הגבול שלנו, וכמו שאנחנו תומכים במתיישבי איו"ש – אנחנו עושים הכל בכדי לחזק אותם".

    על הדרמה שהתפתחה במקום, אמר סגן השר: "היו שם כמה אנשים, מיעוט שהחלו לעורר פרובוקציות ולההתנהג בבריונות. מי ששופך מים על סגן שר, ומתנהג באלימות הוא אכן – מבחינתי – אספסוף".

    שר החקלאות אורי אריאל ששוחח עם 'המהדורה המרכזית' מיד אחריו, טען בתוקף כי אין כל שינוי בהחלטות משרדו והממשלה, וכי כל המחאות לא רלוונטיות. "שוחחתי עם נציגי החקלאים, הם יקרים לי ואנחנו רואים החקלאות ערך. אלא שהוספנו מכסות ביצים, העברנו את המכון הוולקאני לצפון, על מה התרעומת, שאנחנו עוזרים?!".

    לדברי אריאל, כל שינוי ורפורמה בענף מותנית בשיתוף פעולה של המשרד והחקלאים. "אנחנו באותו צד. לא יוכלו להפריד בינינו. יש כאן אנשים שמתפרנסים מפוליטיקה, אנחנו נמשיך לחזק את החקלאים".

    באותה הזדמנות, סיכם השר את היערכות משרדו לקראת חג הפסח, והביע ביטחון כי ההיערכות המוקדמת תביא לתוצאות טובות. הקמת צוות מיוחד, הגדלת מכסות הפירות והירקות, כמו גם יבוא מיוחד של ירקות – חזרת, למשל – מחו"ל, למניעת חשש שביעי, פתיחת משחטות בחול המועד למניעת מחסור בבשר טרי – כל אלו ועוד עשויים להביא לכמויות מספקות לשווקי ישראל בפסח, ובמחירים שפויים.



    0 תגובות